جلسه کميته تامين مسکن محرومين شهرستان اردل برگزار شد

جلسه کميته تامين مسکن محرومين شهرستان اردل به رياست دکتر محمود کياني فرماندار در سالن جلسات فرمانداري برگزارشد

کد خبر: 42630 تاریخ انتشار: 1398/07/08
نمایش: 961
اخبار
جلسه کميته تامين مسکن محرومين شهرستان اردل به رياست دکتر محمود کياني فرماندار، بخشداران مرکزي و ميانکوه، مديريت بنياد مسکن ، مديريت کميته امداد امام خميني (ره) و با حضور روساي بانک هاي عامل در شهرستان اردل در سالن جلسات فرمانداري برگزارشد.
محمود کياني فرماندار شهرستان  با بيان اينکه تامين مسکن براي محرومان جامعه يکي از فعاليتهاي اصلي کميته مسکن محرومان مي باشد گفت، تامين مسکن و ايجاد سر پناه مناسب براي اقشار ضعيف جامعه از مهمترين نيازها و يکي از برنامه ها و از اولويت هاي کميته مسکن محرومان شهرستان است .
وي افزود: همه مسئولان بايد نسبت به حل مشکلات مختلف آنها احساس مسئوليت کنند و با همکاري و همراهي سازمان ها و اداراتي همچون بنياد مسکن، کميته امداد، بهزيستي، شهرداري و شوراي شهر، مسکن و شهرسازي ، دهياريها و ساير دستگاه هاي مرتبط ميتوان اين مشکلات را حل نمود.
همچنين کياني گفت براساس تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه کشور با بنياد انقلاب اسلامي و استانداري چهارمحال و بختياري با احداث 400 واحد مسکوني با پرداخت 40 ميليون تومان تسهيلات طرح ويژه و مبلغ 25 ميليون تومان کمک بلاعوض به افراد محروم و تحت حمايت کميته امداد امام خميني (ره) و بهزيستي بسته شده است.
در ادامه مهندس محموديان مديريت بنياد مسکن شهرستان اردل گزارشي در خصوص جمعيت، تعداد خانوار و ابنيه ساختاني در شهرستان و مشکلات اين حوزه ارائه نمودند و از تمامي دستگاه ها و مديران عامل خواستند جهت تامين مسکن نيازمندان حداکثر همکاري را با بنياد مسکن داشته باشند
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
7
امروز
192
دیروز
182
هفته
1550
ماه
64870
 

اوقات شرعی