به مناسبت هفته جهاد کشاورزي برگزار گرديد

همزمان با نخستين روز از هفته جهادکشاورزي و با حضور مدير کل جهاد کشاورزي استان و فرماندار شهرستان اردل بهره برداري از ۴۹ طرح کشاورزي آغاز شد .

کد خبر: 42087 تاریخ انتشار: 1398/03/22
نمایش: 865
اخبار
همزمان با نخستين روز از هفته جهادکشاورزي و با حضور اصحاب رسانه استان و شهرستان و حضور مدير کل جهاد کشاورزي استان، فرماندار شهرستان اردل و جمعي از مديران استاني و شهرستاني از طرح هاي بخشهاي مختلف کشاورزي شهرستان اردل بازديد بعمل آمد و بصورت نمادين افتتاح گرديد. ذبيح الله غريب در جريان بهره برداري و افتتاح نمادين از طرح‌هاي کشاورزي شهرستان اردل؛ مجموع اين طرح‌ها را شامل؛ ۲۱ طرح آب و خاک، ۱۲ طرح در بخش دام و طيور ۲ طرح صنايع فرآوري و بسته بندي، ۵ طرح شيلات و آبزيان و ۹ طرح بهبود توليدات گياهي دانست.
وي اعتبار اين طرح‌ها را افزون بر ۸۶۴ ميليارد و ۵۸ ميليون ريال از محل اعتبارات دولتي و از محل منابع تسهيلات بانکي و آورده متقاضيان اعلام کرد.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري گفت: با افتتاح اين طرح‌ها براي ۸۳۳ نفر اشتغالزايي مستقيم و حدود يکهزار و ۱۴۳ خانوار از خدمات اين طرح‌ها بهره مند مي‌شوند. شهرستان اردل بيش از ۶ هزار ۵۳۸ بهره بردار در بخش کشاورزي در چهار شهر و ۹۱ روستا به عنوان قطب کشاورزي استان داردکه بخش عمده توليد اين شهرستان محصولات آبزي و ماهي سردابي است.
کياني فرماندار شهرستان اردل نيز ضمن تبريک هفته جهاد کشاورزي و تقدير و تشکر از حضور رسانه هاي استان در شهرستان اردل از زحمات جهادکشاورزي در بررسي و پيگيري مشکلات و آسيب هاي وارد شده در اثرسيلاب هاي بهاري سال 98 به زيرساخت هاي کشاورزي شهرستان از جناب آقاي غريب خواستند مجدانه اين مشکلات را پيگيري نموده و اعتبارات لازم را در اختيار شهرستان  اردل قرار دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
5
امروز
194
دیروز
182
هفته
1550
ماه
64870
 

اوقات شرعی