دعوت فرماندار از روساي ادارات، پرسنل و اقشار مختلف مردم جهت شرکت در تجمع بزرگداشت ۹ دي

کد خبر: 180032 تاریخ انتشار: 1401/10/06 23:58:07
نمایش: 194
اخبار
شکوهي فرماندار اردل از کليه روساي ادارات، پرسنل و اقشار مختلف مردم ولايت مدار اردل جهت شرکت در تجمع و بزرگداشت 9 دي ماه دعوت بعمل آورد.
 
 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري اردل،شکوهي فرماندار اردل از کليه روساي ادارات، پرسنل و اقشار مختلف مردم ولايت مدار اردل جهت شرکت در تجمع و بزرگداشت 9 دي ماه دعوت بعمل آورد.
 
در اين دعوت نامه آمده است: 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
در حالي در آستانه سيزدهمين سالگرد حماسه 9دي قرار داريم، که نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هر روز پرثمرتر وبالنده تر، به عنوان قدرتي مهم و تاثيرگذار در سطح منطقه وجهان بدل شده است.
 
روز نهم دي ماه روز تجديد ميثاق با شهدا، ولايت و لبيک به مقام معظم رهبري امام خامنه اي وخروش ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي است .
 
روزي که مردم با حضور خود در نهم دي ماه 88 نظام مقدس جمهوري اسلامي را بيمه کرده و نشان دادند به آرمان هاي انقلاب وفادار هستند.
اين مردم هر زمان احساس کنند خطر و تهديدي از طرف بدخواهان نظام را نشانه گرفته يا دشمن قصد نفوذ در بدنه کشور و به هم ريختن انسجام داخلي داشته باشد خود جوش به صحنه آمده و آن را در نطفه خفه کرده و اعلام کرده اند که پاي نظام ، انقلاب و رهبرشان هستند.
 
از طرفي خلق حماسه نهم دي وابسته به هيچ گروه، جريان و يا حزب وتشکلي نبوده ونيست وهيچ جريان وگروهي حق مصادره اين حماسه سترگ وماندگار را ندارند، بلکه اين حماسه متعلق به ملت بصير وسلحشور ايران اسلامي است.
 
اينجانب ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم اعم از ادارات، کشاورزان، بازاريان، اصناف، دانشجويان و مردم ولايتمدار که همه کاره نظام هستند تقاضا مي شود در اجتماع بزرگداشت 9 دي که در مسجد حضرت ابوالفضل عليه السلام اردل درساعت ۱۰:۴۵ صبح برگزارميگردد حضور بهم رسانند و با حضور مجدد خود در نهم دي ماه امسال بار ديگر نشان دهند که مردم حسيني و فاطمي همواره هوشيار و از شعور بالاي سياسي برخوردارند و اين مراسم را باشکوهتر از سال هاي گذشته برگزار کنند.
 
                                 يعقوب شکوهي
                           فرماندار شهرستان اردل

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟





 

آمار سایت

آنلاین ها
19
امروز
163
دیروز
603
هفته
1485
ماه
63665
 

اوقات شرعی