جلسه هم انديشي روابط عمومي و دستگاه هاي اجرايي در شهرستان اردل

کد خبر: 179888 تاریخ انتشار: 1401/09/21 20:15:54
نمایش: 210
اخبار
نخستين جلسه هم انديشي روابط عمومي فرمانداري‌ و ادارات شهرستان اردل با حضور مديرکل روابط عمومي استانداري در سالن جلسات فرمانداري اردل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري اردل؛ نخستين جلسه هم انديشي روابط عمومي فرمانداري‌ و ادارات شهرستان با حضور ميرفروغي مدير کل روابط عمومي استانداري برگزار شد.
 
ميرفروغي، مديرکل روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري در اين نشست که در سالن جلسات فرمانداري اردل برگزار شد، با اشاره به اهميت جايگاه روابط عمومي‌ها در دستگاه‌هاي اجرايي، گفت: تبادل تجربه و دانش هدف از تشکيل اين نشست مي‌باشد.
 
وي آسيب‌شناسي از وضعيت عملکردي روابط عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان را مهم دانست و افزود: خوشبختانه تعامل خوبي در اردل جهت ارتقاي کار روابط عمومي‌ها وجود دارد.
 
شکوهي فرماندار اردل نيز با بيان اينکه روابط عمومي ها با آگاهي‎بخشي و اطلاع رساني صحيح مي‌توانند توطئه‌هاي دشمنان را در نااميدسازي مردم خنثي کنند، عنوان کرد: بنده باور دارم که براي موفقيت و اصلاح مشکلات، مسئولان بايد ارتباط بي‌واسطه با مردم داشته باشند، در همين راستا ايجاد ارتباط بين مسئولين با مردم نقش مهمي است که روابط عمومي ها برعهده دارند.
ايشان در ادامه از اقدامات مهم دولت در سطح شهرستان گزارشي ارائه نمودند و گفتند خوشبختانه براي پروژه هاي جاده گورميزه، شهرک صنعتي و فاضلاب شهري اردل اقدامات مهمي انجام شده که با اجرايي شدن اين پروژه ها و ديگر اقداماتي که بزودي در سطح شهرستان انجام خواهد شد شهرستان اردل از بن بست خارج و توسعه پيدا خواهد کرد

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟





 

آمار سایت

آنلاین ها
11
امروز
576
دیروز
263
هفته
2245
ماه
64170
 

اوقات شرعی