برگزاري اولين سالگرد شهيد کرباسي و يادواره شهيد گمنام شهرستان اردل

کد خبر: 179851 تاریخ انتشار: 1401/09/17 20:58:20
نمایش: 288
اخبار
امروز پنجشنبه 17 آذرماه ساعت 9:30 صبح اولين سالگرد شهيد کرباسي و يادواره شهيد گمنام در سالن ورزشي حوزه امام علي (ع) شهر اردل با حضور فرماندار، جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان و ديگر روساي ادارات برگزار شد.
سردار علي افضلي جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در اولين سالگرد شناسايي شهيد کرباسي و يادواره شهيد گمنام شهرستان اردل با اشاره به اين‌که ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، تنها راه حفظ انقلاب اسلامي است، اظهار کرد: شهدا با اخلاص خود در دفاع في سبيل‌الله براي حفاظت از منافع انقلاب اسلامي مجاهدت ميکردند و وظيفه ما در قبال مجاهدت و از خود گذشتگي شهداي انقلاب اسلامي ادامه دادن راه آن‌ها در مسير انقلاب مي‌باشد.
 
افضلي با بيان اينکه شهدا اسوه هاي جوانمردي و مردانگي و آزادگي، مناديان حق و راستي و صداقت و درستکاري هستند افزود:شهدا به عنوان اسوه هاي مردانگي، ايثار و بصيرت، الگوهايي بي بديل براي نسل جوان و نوجوان هستند.
 
وي بيان کرد:پيامي که شهدا به ما دادند اين بود که همواره حافظ اين مرز و بوم و تابع دستورات ولايت‌فقيه باشيم، پيام آنان بايد الگوي عملي مردم به ويژه نسل جوان ما باشد، چرا که شهدا با نثار جان خود نظام اسلامي را پا برجا گذاشتند و عزت و سربلندي ايران را در دنيا محقق کردند.

مولف: محمد رئیسی اردلی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
6
امروز
34
دیروز
238
هفته
1665
ماه
64882
 

اوقات شرعی