برگزاري نشست مشورتي دهياران بخش مرکزي با حضور فرماندار شهرستان اردل

کد خبر: 179801 تاریخ انتشار: 1401/09/14 07:24:01
نمایش: 208
اخبار
نشست مشورتي دهياران بخش مرکزي شهرستان اردل با حضور يعقوب شکوهي فرماندار، معاونت خبر صدا و سيماي استان، خسروي بخشدار بخش مرکزي، رئيس راهداري و حمل و نقل جاده اي و دهياران بخش در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد
 
نشست مشورتي دهياران بخش مرکزي شهرستان اردل با حضور يعقوب شکوهي فرماندار، معاونت خبر صدا و سيماي استان، خسروي بخشدار بخش مرکزي، رئيس راهداري و حمل و نقل جاده اي و دهياران بخش در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
 
در اين جلسه شکوهي فرماندار شهرستان اردل از زحمات و تلاش هاي دهياران در راستاي همراهي و همکاري با ادارات و ارگان هاي مربوطه تقدير نمودند.
 
خسروي بخشدار مرکزي نيز در اين نشست ضمن عرض خير مقدم به حاظرين در جلسه و گراميداشت هفته بسيج، از حسن اعتماد فرماندار محترم شهرستان ابراز اميدواري کردند و گفتند به حول و قوه الهي و همراهي و همکاري مسئولين و مجموعه شوراهاي اسلامي و دهياران بتوانند در راستاي خدمت به مردم و توسعه و عمران روستاها گام هاي موثري بردارند. وي ضمن تشکر از اقدامات عمراني دهياران، از آنها خواستند قانون مداري را سر لوحه کار خود قرار داده و از ظرفيت هاي موجود مخصوصا بحث گردشگري در راستاي عمران و آباداني روستاها استفاده نمايند.
 

مولف: محمد رئیسی اردلی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
14
امروز
61
دیروز
320
هفته
2064
ماه
64745
 

اوقات شرعی