برگزاري جشن ميلاد حضرت زينب (ع) و روز پرستار در اردل

کد خبر: 179734 تاریخ انتشار: 1401/09/07 23:27:38
نمایش: 229
اخبار
به مناسبت سالروز ميلاد باسعادت حضرت زينب کبري (س) و روز پرستار آيين جشني با حضور مسئولين دو شهرستان اردل و کيار در سالن مهرگان اردل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ، به مناسبت سالروز ميلاد باسعادت حضرت زينب کبري (س) و روز پرستار آيين جشني با حضور حجت الاسلام والمسلمين بهرامي امام جمعه شهر اردل، فرماندار شهرستان ، رياست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کيار و اردل، رياست بيمارستان هاي امام جواد (ع) ناغان و امام رضا (ع) اردل ، نيروهاي نظامي و انتظامي، و جمعي از مسئولين ادارات و پرستاران هر دو شهرستان در سالن مهرگان ارشاد اسلامي شهر اردل برگزار شد.

يعقوب شکوهي فرماندار شهرستان در اين مراسم با تبريک روز پرستار و زنده نگه داشتن ياد مرحوم مجيد داوري و شهيد مدافع سلامت رضوان نورمند از تلاشگران عرصه سلامت گفت: پرستاري، حرفه اي سراسر مسئوليت است که با زندگي مردم در سخت ترين شرايط ارتباط مستقيم دارد. بيماران با اميد به بهبودي وارد بيمارستان مي شوند و با تلاش شبانه روزي پرستاران به واقع ايثارگر، ايام را مي گذرانند. وي افزود: در دو سال گذشته به دليل شيوع گسترده ويروس کرونا، پرستاران در تمام بيمارستان ها مقاومت و از خودگذشتگي داشتند و با نثار جان خودشان در جبهه سلامت از هيچ تلاشي فروگذاري نکردند.
 
دکتر حقيقي رئيس بيمارستان امام رضا (ع) شهر اردل نيز با تبريک روز پرستار گفت: کادر پرستاري اين بيمارستان زبانزد است و همواره در جبهه سلامت با افتخار خدمتگزار مراجعين مي باشد.
 
وي تصريح کرد: اين بيمارستان در دوره همه گيري ويروس کرونا به همت تلاشگران بخش هاي مختلف و به ويژه از خود گذشتگي پرستاران عزيز با موفقيت از اين شرايط حساس عبور کرد که در اينجا شايسته مي دانم از همه همکارانم در بخش هاي مختلف بيمارستان تشکر و قدرداني نمايم.
 
شايان ذکر است اين آيين جشن با برنامه هاي فرهنگي و هنري و تجليل از جمعي از پرستاران به نمايندگي از کادر پرستاري هر دو شهرستان اردل و کيار همراه بود.

 

مولف: محمد رئیسی اردلی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
7
امروز
47
دیروز
135
هفته
2007
ماه
64555
 

اوقات شرعی