بازديد فرماندار اردل از دفتر استاني خبرگزاري تسنيم

کد خبر: 179685 تاریخ انتشار: 1401/09/01 22:15:37
نمایش: 276
اخبار
شکوهي فرماندار شهرستان اردل، ضمن بازديد از دفتر خبرگزاري تسنيم استان چهارمحال و بختياري، با مدير و خبرنگاران اين مجموعه ديدار و گفت‌وگو کرد
يعقوب شکوهي، فرماندار شهرستان اردل، در بازديدي از دفتر خبرگزاري تسنيم استان چهارمحال و بختياري، با مدير و خبرنگاران اين مجموعه گفت‌وگو کرد.
به گزارش خبرگزاري تسنيم از شهرکرد، يعقوب شکوهي، فرماندار شهرستان اردل، در بازديدي از دفتر خبرگزاري تسنيم استان چهارمحال و بختياري، با مدير و خبرنگاران اين مجموعه گفت‌وگو کرد.
 
وي در اين بازديد با تاکيد بر ضرورت تعامل ميان مسئولان و رسانه‌ها، اظهار داشت: رسانه‌ها در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران وظيفه سنگين و خطيري دارند، همه ما در درون نظام هستيم و در يک کشتي قرار داريم که بايد همه دست به دست يکديگر دهيم و اين کشتي را پيش ببريم.
 
وي با تاکيد بر اميددهي به مردم و نياز جدي به اميدآفريني، گفت: دشمن درصدد ايجاد ياس و نااميدي در وجود مردم است، رسانه چشم بينا است و مي‌تواند کمک‌کار مسئولين باشد. در واقع مسائل به خوبي و بدون سوگيري توسط رسانه‌ها ديده مي‌شود و مسئولان و رسانه بايد با يکديگر در تعامل باشند و مشکلات را با کمک همديگر مرتفع کنند.
 
فرماندار شهرستان اردل مطرح کرد: بايد اتفاقات مثبت را رسانه‌ها پوشش دهند و مردم از خدمات نظام جمهوري اسلامي ايران مطلع باشند، اين روزها خدمات صورت گرفته و دستاوردها، به واسطه وجود يا فعاليت يک شخص نيست بلکه همه خدمات صورت گرفته از وجود و نعمت نظام جمهوري اسلامي است. 
وي با اشاره به وجود برخي تنگ‌نظري‌ها و ديدگاه‌هاي سياسي که مانع فعاليت مسئولان است، مطرح کرد: آنچه که ملاک براي مسئولان در دولت سيزدهم است، فعاليت افراد در چاچوب نظام، ولايت و انقلاب اسلامي است

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟





 

آمار سایت

آنلاین ها
17
امروز
90
دیروز
603
هفته
1485
ماه
63665
 

اوقات شرعی