نشست خبري سرپرست فرمانداري شهرستان اردل با اصحاب رسانه

کد خبر: 178475 تاریخ انتشار: 1401/04/26 07:49:42
نمایش: 275
اخبار
جناب آقاي شکوهي سرپرست فرمانداري شهرستان اردل در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه از اعتبار بالغ بر 7500 ميليارد ريال براي شهرستان در جريان سفر رئيس جمهور به استان خبر داد
شکوهي سرپرست فرمانداري شهرستان اردل در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه از اعتبار بالغ بر 7500 ميليارد ريال براي شهرستان اردل در جريان سفر رييس جمهور به استان خبر داد.
 
يعقوب شکوهي سرپرست فرمانداري شهرستان اردل عنوان کرد: در اين سفر پروژه‌هاي نيمه‌تمام و پيشران شهرستان اردل علاوه بر اينکه در اولويت بود در دستور کار هم قرار گرفت که پروژه‌هاي عمراني نيمه تمام از جمله اين پروژه‌ها است.
 
وي گفت: مصوبات سفر رئيس جمهور در شهرستان اردل در حوزه‌هاي مختلف کشاورزي، گردشگري، راه، جاده‌هاي روستايي، تامين مسکن بخصوص مسکن محرومين، تکميل زيرساختهاي گردشگري، پروژه‌هاي ورزشي، طرحهاي آموزش و پرورش و فرهنگي، آب و فاضلاب، پروژه‌هاي مناطق عشايري، بهداشت و درمان جزء پروژه‌هاي مهم پيشنهادي اين سفر بود که براي آنها اعتبار اختصاص داده شد.
 
شکوهي در ادامه گفت: در بخش کشاورزي براي لايروبي قنوات، بهسازي و مرمت و آبياري اراضي کشاورزي‌‌ و آبرساني به اراضي کشاورزي تعدادي از روستاهاي شهرستان اردل مقدار 100ميليارد ريال اعتبار و براي توسعه سامانه آبياري نوين اراضي کشاورزي مبلغ 290 ميليارد ريال اعتبار در نظر گرفته شد.
 
سرپرست فرمانداري شهرستان اردل خاطر نشان کرد: تخصيص اعتبار در حوزه‌ ورزشي به مبلغ 130 ميليارد ريال اعتبار براي تکميل پروژه‌هاي ورزشي نياز داشت که مصوب شده و در دستور کار قرار گرفت.
 
وي با اشاره به ميزان 800 ميليارد ريال اعتبار براي تکميل تونل دشتک به فارسان خبر داد و گفت"همچنين براي تکميل و بهره‌برداري جاده اردل به دوپلان معروف به گورميزه نيز 2000 ميليارد ريال اعتبار تخصيص يافت 
 
شکوهي اشاره‌اي به اختصاص 26 ميليارد ريال براي ايجاد زيرساختهاي گردشگري شهرستان اردل و بهره‌برداري از اين طرحها کرد و گفت" شهرستان اردل با بيش از بيست جاذبه گردشگري مهم، اين پتانسيل و قابليت را دارد که با ايجاد زيرساختهاي گردشگري، علاوه بر اشتغال پايدار، باعث رونق اقتصادي خوبي هم در دو بخش مرکزي و ميانکوه شود.
 
سرپرست فرمانداري شهرستان اردل در پايان ضمن تقدير از خبرنگاران فعال شهرستان اردل و با بيان اينکه توسعه و پيشرفت در يک فضاي آرام و بدون تنش امکان پذير است تصريح کرد: خوشبختانه امروز با همدلي تمامي مسئولين شهرستاني و فعاليت اصحاب رسانه، فضاي آرامي در شهرستان اردل حاکم بوده و شرايط مناسبي براي توسعه و پيشرفت وجود دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
11
امروز
73
دیروز
637
هفته
2653
ماه
64498
 

اوقات شرعی