نشست اعضاي مجلس دانش آموزي شهرستان اردل با فرماندار

کد خبر: 178387 تاریخ انتشار: 1401/04/15 11:04:57
نمایش: 262
اخبار
به مناسبت هفته امور تربيتي ، اعضاي مجلس دانش آموزي شهرستان اردل در استان چهارمحال وبختياري با يعقوب شکوهي فرماندار اين شهرستان ديدار و گفت و گو کردند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان اردل اعضاي مجلس دانش آموزي شهرستان به همراه ارژنگ‌بهراميان معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش ، محمد صيدي مسئول سازمان دانش آموزي شهرستان و ديگر کارکنان آموزش و پرورش شهرستان با يعقوب شکوهي فرماندار شهرستان اردل ديدار و گفت و گو کردند.
 
يعقوب شکوهي فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اينکه دانش آموزان آينده سازان کشور هستند گفت: من تا چند روز پيش در دستگاه آموزش و پرورش خدمت ميکردم و اين براي من مايه افتخار است که در بين شما دانش آموزان باشم ، شما دانش آموزان هستيد که آتيه سازان آينده ايران قوي هستيد .
 
شکوهي در ادامه گفت: اعضاي مجلس دانش آموزي از بين نمونه ترين دانش آموزان انتخاب شدند ، شما بايد در مدرسه و جامعه الگويي کامل از هر نظر براي ديگر دانش آموزان باشيد.
 
وي در ادامه بر مسئله امور تربيتي و پرورشي در دستگاه آموزش و پرورش تأکيد کرد و اظهار داشت: مسائل آموزشي و تعليمي از اهميت بالايي برخوردارند اما بايد به مسائل تربيتي نگاه ويژه تري داشته باشيم چراکه مسئله تربيت دانش آموزان اهميت بسزايي دارد و درواقع تربيت نسل جوان در آينده جامعه تأثير زيادي دارد.
 
در اين نشست که در فرمانداري شهرستان اردل برگزارشد ، اعضاي مجلس دانش آموزي به نمايندگي از ديگر دانش آموزان ، مشکلات‌ و مسائل دانش آموزان و مدارس را بازگو کردند و يعقوب شکوهي فرماندار تأکيد کرد که حتما در جلسه اي که با شوراي آموزش و پرورش خواهيم داشت به اين مسائل اشاره خواهد شد تا چاره اي بينديشيم.

مولف: محمد رئیسی اردلی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
76
امروز
244
دیروز
297
هفته
2829
ماه
64710
 

اوقات شرعی