برگزاري مراسم کلنگ زني مخزن ذخيره سرچاه در شهرستان اردل

کد خبر: 178386 تاریخ انتشار: 1401/04/15 10:55:07
نمایش: 282
اخبار
معاون بهره برداري و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختياري گفت: با احداث اين پروژه جمعيت ۲۰۰۰ نفري روستاي سرچاه با ۵۱۷ مشترک از نعمت آب آشاميدني سالم، بهداشتي و پايداربهره مند خواهند شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان اردل با حمايت هاي نماينده محترم مردم منطقه در مجلس شوراي اسلامي ۵۰ درصد اعتبار اين پروژه تامين شده که اميدواريم با حمايت و همراهي مسئولين مابق آن نيز تامين گردد.
 
به گفته وي:ظرفيت مخزن ذخيره آب آشاميدني روستاي سرچاه را ۵۰۰ متر مکعب اعلام کرد و اظهار اميدواري نمود انشالله شرکت آب و فاضلاب بتواند هر چه سريعتر اين مهم را با همراهي مردم به انجام برساند.
 
فرماندار اردل هم در اين مراسم ضمن تشکر از کليه عوامل دخيل در انجام اين پروژه اعم از مسئولين و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب افزود: جهت ساخت اين مخزن ذخيره آب دو ميليارد تومان اعتبار لازم است که يک ميليارد تومان تامين شده و انشالله يک ميليارد ديگر آن نيز از اعتبارات سال جاري تامين مي گردد.
 
قابل ذکر است در اين مراسم که در حضور مردم شريف روستاي سرچاه و در محل احداث مخزن انجام شد علاوه بر مسئولين استاني و شهرستاني، امام جماعت، اعضاي شوراي اسلامي، دهيار روستاي سرچاه و تعدادي از مسئولين محلي نيز حضور داشتند
 
ياد آوري مي گردد با احداث اين پروژه جمعيت ۲۰۰۰ نفري روستاي سرچاه با ۵۱۷ مشترک از نعمت آب آشاميدني سالم، بهداشتي و پايداربهره مند خواهند شد.

مولف: محمد رئیسی اردلی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
11
امروز
234
دیروز
320
هفته
2064
ماه
64745
 

اوقات شرعی