برگزاري دومين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان اردل

کد خبر: 178325 تاریخ انتشار: 1401/04/09 11:34:51
نمایش: 282
اخبار
دومين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان در روز چهارشنبه ۸ تيرماه ۱۴۰۱ به رياست محترم فرماندار شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداري و با حضور اعضاي ستاد برگزار شد.
در اين جلسه اقاي نظري؛ معاون فرماندار و رييس جلسه، ضمن تبريک گراميداشت سالروز ازدواج حضرت علي(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: ما بايد اين دوعزيز را در زندگي، الگوي خود و جوانان بکنيم و با تاسي از سيرت و کردار آنان در حوزه مغفول و مهجور جوانان گام برداريم.
ايشان در ادامه گفت: امروز تئوري حرف زدن را بايد کنار بگذاريم و بطور جهادي و انقلابي به کف ميدان بياييم تا بتوانيم براي حل مشکلات جوانان کاري بکنيم..
اقاي نظري در ادامه صحبتهاي خود با ذکر اين نکته که بحث اموزش و پرورش از پايه اي ترين مباحث در حوزه پيشگيري و حل مسائل اجتماعي جوانان است افزود: استفاده از ظرفيت تشکلهاي دانش آموزي و سازمانهاي مردم نهاد جوانان، فرصت بسيار خوبي است تا بتوانيم در امر آموزش و پرورش دانش آموزان که جوانان آينده هستند، موفق شويم... 
ايشان در پايان صحبتهاي خود از دستگاههاي اجرايي خواست بصورت جهادي و انقلابي به ميدان آمده و دست در دست هم براي حل مشکلات جوانان، تلاش کنند.
در ادامه اين جلسه دکتر طهماسب شيرواني؛ معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با ارائه گزارشي از وضعيت ازدواج و طلاق در سطح کشور، استان و شهرستان افزود: باتوجه به اينکه امارهاي ازدواج و طلاق در شهرستان به نسبت استان و کشور وضعيت بهتري دارد ولي نکته نگران کننده اين است که اين امارها روند خوبي ندارد بطوريکه طلاقها در حال افزايش و ازدواجها در حال کاهش است. هم اکنون در کشور از هر ۳ ازدواج يک ازدواج به طلاق منجر ميشود حتي در برخي شهرهاي کشور، اين وضعيت يک به يک است که بسيار نگران کننده است.
معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در ادامه صحبتهاي خود گفت: باتوجه به آمارهاي نگران کننده وضعيت ازدواج و طلاق، ما بايد دست به اقدام بزنيم و انتظاري که ما داريم اين است که در شهرستانها نسبت به شناسايي و شماي کلي وضعيت ازدواج و طلاق در سطح شهرستان، برنامه ريزي تا بتوانيم با استفاده از خروجي و نتايج يافته ها در جاهايي که نياز به کار بيشتر و يا برنامه خاصي هست وارد عمل شويم.
اقاي شيرواني در پايان بحث خود با اشاره به هفته ازدواج خاطر نشان کرد: باتوجه به اهميت اين موضوع براي جوانان، دستگاههاي اجرايي شهرستان، نسبت به اجراي برنامه هاي درخور و شايسته جوانان شهرستان بويژه برگزاري "جشن وصال" در سطح شهرستان، اقدام نمايند.
برگزاري برنامه جشن وصال براي زوجهاي جوان، پيگيري جدي ثبت نهايي مجمع خيرين ازدواج شهرستان، مطالعه دقيق وضعيت ازدواج و طلاق شهرستان، از مهمترين مصوبات اين نشست بود.

مولف: محمد رئیسی اردلی

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
8
امروز
81
دیروز
182
هفته
1550
ماه
64870
 

اوقات شرعی