درخواست فرماندار شهرستان اردل از وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي

کد خبر: 178202 تاریخ انتشار: 1401/03/22 07:24:45
نمایش: 281
اخبار
 
جناب آقاي شکوهي سرپرست فرمانداري شهرستان اردل و امام جمعه اين شهرستان ضمن تشريح مشکلات اين منطقه خواستار توجه بيشتر به توسعه اين شهرستان شدند.
 
 اين شهرستان از حداقل‌ها هم محروم است.
 
سرپرست فرمانداري اردل و امام جمعه اين شهرستان ضمن تشريح مشکلات اين منطقه خواستار توجه بيشتر به توسعه اين شهرستان شدند.
 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان اردل بهرامي ظهر امروز در حاشيه سفر وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي به شهرستان اردل گفت: با اينکه شهرستان اردل سرزمين حاصلخيز و داراي بهترين خاک است اما به شدت دچار مشکل آبرساني است.
 
امام جمعه اردل خواستار برقراري عدالت و به حداقل رسيدن فاصله بين شهرستان‌ها شد و افزود: ساير شهرستان‌ها در حال توسعه صنايع هستند در حالي که شهرستان اردل حتي از داشتن جاده مناسب و شبکه آب و فاضلاب نيز محروم است.
 
يعقوب شکوهي نيز در ادامه اين ديدار بيان کرد: شهرستان اردل با ۴ شهر، ۹۲ روستا، ۵۵ هزار جمعيت ثابت و ۱۳ هزار جمعيت عشاير در بين شهرستان‌ها تنها شهرستاني است که فاقد حتي يک متر جاده چهارخطه به ويژه در ورودي شهر است.
 
سرپرست فرمانداري اردل با بيان اينکه ۳ دستگاه آمبولانس براي درمان در اين شهرستان لازم است، افزود: زيرساخت‌هاي بخش سي‌تي‌اسکن بيمارستان کامل شده اما در اين مرکز دستگاهي وجود ندارد و بيماران براي تصويربرداري ناچار به طي کردن ۸۰ کيلومتر تا شهرستان شهرکرد هستند.
 
شکوهي افزود: مردم اين شهرستان به ويژه در بخش ميانکوه و کاج که دچار ترکيدگي لوله نفت شدند براي تامين آب شرب مشکل دارند.
 
وي با اشاره به ضرورت نوسازي مدارس فرسوده و نياز مبرم به مدارس شبانه‌روزي، ادامه داد: شهرستان دچار کمبود سالن‌هاي ورزشي چندمنظوره و برخي ادارات از قبيل پزشکي قانوني و سازمان انتقال خون است.
 
شکوهي گفت: شهرستان اردل قطب توليد ماهيان سردابي کشور است اما آزمايشگاه آبزيان و صنايع تبديلي در اين شهرستان وجود ندارد، همچنين با وجود حدود ۲۰منطقه گردشگري، اين مناطق متولي و زيرساخت لازم را ندارند که اين موضوع باعث دفع گردشگر شده است.
 
وي با اشاره به دو زلزله اخير در شهرستان اردل گفت: ۲ زلزله با فاصله کوتاه در شهرستان خسارات زيادي به بافت روستايي و آسيب‌ديده دشتک و ميانکوه رساند که تاکنون جبران خسارت نشده‌اند..

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
20
امروز
274
دیروز
637
هفته
2653
ماه
64498
 

اوقات شرعی