مراسم تکريم و معارفه سرپرست فرمانداري

مراسم تکريم و معارفه سرپرست فرمانداري شهرستان اردل برگزار شد.

کد خبر: 167489 تاریخ انتشار: 1400/12/01
نمایش: 582
اخبار

جلسه تکريم ومعارفه سرپرست  فرمانداري شهرستان اردل روز سي ام بهمن ماه و با حضور سرپرست معاونت سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري ، امام جمعه شهرستان ، مديرکل سياسي و انتخابات استانداري ،خانواده معظم ومعزز شهداء و جمع کثيري از اهالي شهرستان در محل سالن مهرگان شهر اردل برگزار شد.
در اين مراسم  امام جمعه شهرستان به ويژگي هاي مديران جهادي و انقلابي اشاره کرد و گفت امروز راه برون رفت از مشکلات و نيل به سوي توسعه پايدار کار جهادي و انقلابي  به معناي واقعي است . سرپرست معاونت سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري نيز با تقدير و تشکر از فرماندار سابق گفت  يکي از عوامل اصلي موفقيت در مديريت امور مشورت مديران با علما و نخبگان است و توصيه کرد همواره اين دو قشر مورد مشورت قرار گيرند.
دکتر محمود کياني فرماندار شهرستان نيز گزارشي از اقدامات صورت گرفته در دولت  کذشته در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت شهرستان اردل نيازمند نگاه ويژه مديران استاني و ملي براي حل مشکلات موجود است چرا که بخش مهمي از مشکلات فعلي مربوط به عدم تامين منابع مالي از محل اعتبارات ملي و استاني است .
آقاي يعقوب شکوهي سرپرست فرمانداري شهرستان نيز ضمن تقدير و تشکر از حضور مردم و مسئولين در مراسم ، به برنامه هاي خود براي رفع مشکلات موجود  در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت نيازمند همکاري مسئولين استاني و تعامل و همراهي مردم شهرستان در اجراي برنامه هاي دولت مردمي است .
در پايان مراسم نيز با اهدا لوح تقدير از  زحمات دکتر محمود کياني فرماندار سابق شهرستان تقدير و به حکم استاندار محترم آقاي يعقوب شکوهي بعنوان سرپرست فرمانداري شهرستان معرفي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
17
امروز
265
دیروز
297
هفته
2829
ماه
64710
 

اوقات شرعی