با حضور دکتر کياني فرماندار شهرستان اردل همايش تجليل از سالمندان تحت پوشش کميته امداد برگزار شد

به مناسبت روز جهاني سالمند همايش تجليل از رزمندگان، مددجويان سالمند تحت پوشش کميته امداد شهرستان اردل برگزار شد

کد خبر: 42624 تاریخ انتشار: 1398/07/08
نمایش: 1100
اخبار
به مناسبت فرا رسيدن روز جهاني سالمند و به همت کميته امداد امام خميني (ره)شهرستان اردل همايش بزرگداشت روز جهاني سالمندان  يا حضور دکتر محمود کياني فرماندار ، جناب سرهنگ موسوي فرمانده سپاه ناحيه اردل، مهندس رئيسي مديريت شبکه بهداشت درمان شهرستان اردل در سالن فرهنگي آموزشي غدير شهر اردل برگزار شد.
محمود کياني فرماندار شهرستان در اين مراسم در سخناني با اشاره به آيات و رواياتي در احترام به پدر و مادر و سالمندان گفت: حضور هر سالمندي در خانواده موجب بارش برکات الهي مي گردد. کياني افزود: تلاش براي حل مشکلات اقتصادي سالمندان، وضع قوانيني در حوزه رفاهي براي اين قشر، فرهنگ سازي براي احترام کودکان به سالمندان و اجراي برنامه هاي فرهنگي مطابق با نياز آنها از جمله مواردي است که در راستاي تکريم از سالمندان بايد اجرا کرد. وي بيان کرد: طبق بررسي هاي بعمل آمده نيمي از سالمندان توان اداره زندگي خود را نداشته و در شرايط سختي هستند که بايد نهادهاي حمايتي به کمک آنها بشتابند. کياني از تلاش‌هاي کميته امداد امام خميني(ره) به منظور تحت پوشش قرار دادن سالمندان در قالب طرح شهيد رجايي قدرداني کرد و خواستار بهره مندي قشر بيشتري از سالمندان از اين خدمات شد.
قنبري مدير کميته امداد امام خميني(ره) اردل نيز در اين همايش گفت: روز جهاني سالمند بهانه اي است تا به ياد سالمندان باشيم و به تبيين نقش اجتماعي، فرهنگي و هدايت‌گري آنان بپردازيم. وي افزود: تجليل و تقويت جايگاه اجتماعي سالمندان، بيان اهميت احترام به اين قشر از جامعه و ارتقاي سطح فرهنگ عمومي از اهداف برگزاري اين همايش است. 
در پايان اين همايش با اهداي يک لوح سپاس و هدايايي  به مناسبت هفته دفاع مقدس از مددجويان حاضر در هشت سال دفاع مقدس تجليل بعمل آمد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
7
امروز
11
دیروز
238
هفته
1665
ماه
64882
 

اوقات شرعی