جلسه کميته برنامه ريزي شهرستان اردل با حضور فرماندار برگزار شد

جلسه کميته برنامه ريزي شهرستان اردل با حضور دکتر کياني فرماندار اردل و مسئولان استاني و شهرستاني در سالن جلسات فرمانداري شهرستان برگزار شد.

کد خبر: 42181 تاریخ انتشار: 1398/04/16
نمایش: 741
اخبار

در اين نشست  کياني فرماندارشهرستان اردل اظهارداشت: براي توسعه شهرستان با توجه به عقب ماندگي در سنوات گذشته نيازمند اعتبارات لازم در بخش هاي مختلف هستيم.
 وي افزود: بودجه مشخص شده در بخشهاي مختلف هم در تملک دارائيها و هم در ماده 180 و ساير بخشها  است که با اين مبلغ  مي توانيم يک سري برنامه ريزي انجام شود و بخش ديگرآن به توان مديران شهرستان بستگي دارد.
 فرماندار اردل خطاب به مديران گفت: مدير بايد تمام تلاش خود را انجام دهد که يک ريال از بودجه شهرستان برگشت داده نشود زيرا برگشت اعتبار به معني اين است که نسبت به توسعه شهرستان بي توجهي شده است.
 وي افزود: مدير بايد فعال باشد و قبل از بستن اعتبار شهرستان يک سري اعتبار استاني را جذب کند.همچنين خطاب به مديران شهرستان گفت: عملکرد شما درجذب اعتبار بسيار مهم است وما نبايد تنها به اعتبارات شهرستان اکتفا کنيم  و مدير بايد از منابع در اختيار استان و مديران کل  استفاده کنند.
فرماندار کياني اولويت بندي را  يکي از نکات مهم حل مشکلات شهرستان دانست و گفت: که برنامه ريزي بر اساس حل مشکلات در حوزه هاي موجود صورت گرفته است.
 وي افزود: امسال تلاش شده که  بودجه براي پروژه جديد تعريف نشود و کل اعتبار بر اساس ادامه براي ساماندهي پروژه هاي قبل باشد

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
22
امروز
281
دیروز
637
هفته
2653
ماه
64498
 

اوقات شرعی