برگزاري نخستين جلسه ساماندهي امور جوانان شهرستان اردل

جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان به رياست محمود کياني فرماندار شهرستان برگزار شد.

کد خبر: 41833 تاریخ انتشار: 1398/01/26
نمایش: 648
اخبار
نخستين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان اردل در سال 1398 به رياست  دکتر محمود کياني فرماندار شهرستان و باحضور معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و اعضاي ستاد شهرستان برگزار شد.
محمود کياني، فرماندار شهرستان اردل در اين جلسه با اشاره به اينکه ستادها، کميته ها و شوراهاي مختلف براساس نياز و مطالبه عمومي تشکيل شده اند افزود: ستاد ساماندهي امور جوانان نيز از اين امر مستثني نبوده و داراي دستورالعمل مدوني است و انتظار مي‌رود اعضاي ستاد نيز بطور فعال و جدي در جلسات حضور داشته باشند.
در ادامه طهماسب شيرواني، معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان به ارائه گزارش و آماري از وضعيت حوزه ساماندهي و مشارکت امور جوانان در کل استان و بويژه شهرستان اردل پرداخت و افزود: براي بالابردن کيفيت جلسات ستاد شهرستان، خروجي کميته هاي تخصصي ذيل ستاد ساماندهي امور جوانان را مورد بررسي قرار داده تا به نتيجه بهتري دست يافت.
وي به دستورالعمل هفته جوان اشاره و با بيان روزشمار هفته جوان گفت: هرساله وزارت ورزش و جوانان يک دستورالعمل را براي برنامه ريزي و هماهنگي دستگاههاي عضو ستاد تدوين و در اختيار استانها قرار مي دهد که امسال باتوجه به سيلهاي اخير در کشور، رويکرد برگزاري برنامه ها باتوجه و تأکيد ويژه براي همدردي و کمک به سيل زدگان در نظر گرفته شده است.
در پايان جلسه نيز اعضاي ستاد به ارائه برنامه هاي خود در هفته جوان اشاره کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
22
امروز
287
دیروز
135
هفته
2007
ماه
64555
 

اوقات شرعی