افتتاح وکلنگ زني 32 پروزه عمراني در سفر استاندار چهارمحال و بختياري به شهرستان اردل

بمناسبت گراميداشت دهه فجر و چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي طرح هاي عمراني شهرستان اردل افتتاح وبه بهره برداري رسيد

کد خبر: 31471 تاریخ انتشار: 1397/11/18 10:14:21
نمایش: 714
اخبار
در ششمين روز از دهه مبارک فجر آيين افتتاح و کلنگ زني پروزه هاي عمراني شهرستان اردل با حضور مهندس اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري ، دکتر علي کاظمي نماينده   مردم شهرستانهاي اردل ،فارسان ،کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران  استاني و شهرستاني و خانواده هاي معظم شهدا برگزار شد .
محمود کياني فرماندار شهرستان اردل در ابتدا گزارشي از  خدمات چهل ساله انقلاب اسلامي در نقاط مختاف شهرستان ارائه داد و گفت بحمد الله در طول اين سالها عليرغم مشکلات و محدوديت ها، خدمات بسيار  خوبي در حوزه هاي بهداشت و درمان ، رفاه وخدمات عمومي و کشاورزي ارائه شده ليکن همچنان نياز است توجه ويژه اي براي توسعه بيشتر شهرستان صورت گيرد .
استاندار چهارمحال وبختياري نيز به  دستاوردهاي انقلاب اسلامي در سطح استان اشاره کرد وگفت در طول 6 سال اخير سه هزار طرح با اعتباري بيش از 71 هزار ميليارد ريال در سطح استان مورد بهره برداري قرار گرفت  و در دهه فجر امسال نيز 346 طرح مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت .
 
 اقبال عباسي  گفت درطول اين چهل سال استکبار جهاني با طراحي توطئه هاي متفاوت در پي براندازي نظام بود اما ايستادگي ملت ايران مانع از دستيابي دشمن به نقشه هاي شوم آنان شد.
استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت عمل به فرامين مقام معظم رهبري در راستاي دستابي به اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليد کالاي ايراني از مهمترين راههاي مقابله با اسکتبار جهاني است .
 
در اين آيين بصورت همزمان تعداد  26 پروزه عمراني با اعتباري بالغ بر 222715 ميليون ريال افتتاح و 6 طرح عمراني با اعتباري بالغ بر 34200 کلنگ زني شد.

استاندار چهارمحال و بختياري در بدو ورود به شهرستان در گلستان شهدا شهر اردل حضور يافته درمراسم غبارروبي و عطرافشاني گلزار مطهر شهدا شرکت کردند و  با حضور در منزل خانم  انصاري مادر دو شهيد والامقام ( قدمعلي و محمد حسن رئيسي) ديدار و گفتگوکردند .
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟





 

آمار سایت

آنلاین ها
24
امروز
262
دیروز
603
هفته
1485
ماه
63665
 

اوقات شرعی