شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردل

جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردل با رياست فرماندار شهرستان و با حضور دبير شوراي هماهنگي مبازره با مواد مخدر استان برگزار شد.

کد خبر: 31274 تاریخ انتشار: 1397/10/12 11:41:13
نمایش: 733
اخبار
محمود کياني فرماندار و رئيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردل در اين جلسه گفت براي مبازره جدي با مصرف مواد مخدر همکاري ،همراهي و تعامل کليه دستگاههاي عضو شورا نياز است و ضرورت دارد و کليه اعضا ضمن شناخت و آگاهي کامل از وظيفه خود در راستاي مبازه با مصرف مواد مخدر  با ساير دستگاهها همکاري کنند . وي  گفت کاهش مصرف مواد مخدر و پيشگيري از آسيب هاي ناشي از مصرف نيازمند برنامه ريزي است وي از مديران عضو شورا خواست با هماهنگي دبيرخانه شورا هر يک ار اعضا  برنامه مدون براي اين امر داشته باشند  .
محمود کياني گفت حضور و مشارکت سازمان هاي مردم نهاد در راستاي مبارزه با مصرف مواد مخدر  ميتواند بسيار مفيد و موثر باشد .بايد از طرفيت سمن ها استفاده مفيد و موثر برد .
سيد قدير مرتضوي دبير شوراي هماهنگي مبازره با مواد مخدر استان گفت مبازه با مواد مخدر بسيار مهم و حساس است چرا که آسيب هاي اجتماعي ناشي از مصرف مواد مخدر گسترده است و  شخص مصرف کننده ، خانواده ، دوستان و ساير افراد جامعه نيز  در معرض  آسيب هاي ناشي مصرف مواد مخدر قرار مي گيرد. وي گفت لازمه موفقيت در امر مبازره با مواد مخدر تغيير نگاه جامعه نسبت به مواد مخدر است .

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
5
امروز
158
دیروز
238
هفته
1665
ماه
64882
 

اوقات شرعی