فرماندار اردل با تبريک هفته بسيج به بسيجيان ولايتمدار

کد خبر: 212310 تاریخ انتشار: 1402/08/29 10:05:16
نمایش: 170
اخبار
فرماندار اردل با تبريک هفته بسيج به بسيجيان ولايتمدار، اين شجره طيبه را نماد بارزي از يک نهاد موفق و مؤثر مردمي دانست که پيام آور انديشه متعالي خودباوري و کارآمدي نظام جمهوري اسلامي ايران است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان اردل ؛ متن پيام تبريک يعقوب شکوهي فرماندار شهرستان اردل به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

هفته پرخير و برکت بسيج، فرصت مغتنم پاسداشت عزيزاني است که صادقانه و خاضعانه در راستاي حراست و صيانت انقلاب اسلامي از گزند و آسيب دشمنان و بدخواهان، گام برداشته و مجدانه همت گمارده‌اند تا اين نظام مقدس به درختي تناور، سترگ و مستحکم تبديل شود.

بي ترديد نقش بي‌بديل و اثرگذار بسيجيان ولايتمدار در روند تحولات شگرف دهه‌هاي اخير، دوران پرافتخار دفاع مقدس، بلاياي طبيعي و بحران‌ها، مبارزه با ويروس منحوس کرونا، کمک‌هاي مؤمنانه به نيازمندان و مقابله با اغتشاشگران و آشوبگران در فتنه‌هاي مختلف، برکسي پوشيده نيست.

حضور پررنگ بسيج و بسيجيان در برهه‌ها و مقاطع حساس، نمايانگر آن است که اين شجره طيبه، نماد بارزي از يک نهاد موفق و مؤثر مردمي بوده و علاوه براينکه فرهنگي پويا و بانشاط در خود نهفته دارد؛ پيام آور انديشه متعالي خودباوري و کارآمدي نظام جمهوري اسلامي ايران مي‌باشد.

به طور قطع، امروز بيش از هر زمان ديگري در مقابله با توطئه‌هاي فتنه‌انگيزانه دشمنان ايران اسلامي به همدلي، هم‌افزايي و انسجام نيازمنديم و اين مهم در گرو وحدت اقشار مختلف مردم و بسيج امکانات و منابع کشور است.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي بسيجي به ويژه سردار دل‌ها شهيد حاج قاسم سليماني، اين هفته را به رهبر حکيم و فرزانه انقلاب، خانواده‌هاي معظم شهدا، جانبازان، ايثارگران و بسيجيان ولايتمدار تبريک عرض نموده و دوام توفيقاتشان را از خداوند منان مسألت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
17
امروز
452
دیروز
102
هفته
1416
ماه
64599
 

اوقات شرعی