فرماندار محترم با صدور پيامي جنايت جديد رژيم صهيونيستي را محکوم کرد

کد خبر: 212252 تاریخ انتشار: 1402/07/29
نمایش: 269
اخبار
يعقوب شکوهي فرماندار شهرستان اردل با صدور پيامي جنايت جديد رژيم کودکش صهيونيستي در بمباران بيمارستان المعمداني را محکوم کرد.
يعقوب شکوهي فرماندار شهرستان اردل با صدور پيامي جنايت جديد رژيم کودکش صهيونيستي در  بمباران بيمارستان المعمداني را محکوم کرد.

در تاريخ بيش از هفتاد سال است که يک روز بدون جنايت عليه فلسطينيان را نمي‌توان يافت و اکنون پس از ضربات مجاهدان فلسطيني همزمان با «طوفان الاقصي» هيمنه دشمنان هم در هم شکست.

اين رژيم کودک‌کش صهيونيست به تصور جبران شکست غيرقابل ترميم خود، حملات کور، وحشيانه و شبانه‌روزي خود را با اقسام سلاح‌هاي ممنوعه و نامتعارف از جمله بمب‌هاي فسفري، بر سر زنان و کودکان و سالخوردگان نوار غزه شدت بخشيد و اکنون در تازه‌ترين نسل‌کشي و يا به عبارتي فراتر از نسل‌کشي و جنايت جنگي وحشيانه خود، بيمارستاني را که پناهگاهي هم براي افراد آواره در اين منطقه بود هدف قرار داد و خوي ددمنشي و درندگي خود را بيش از پيش به جهانيان نشان داد.بي‌شک آزادي فلسطين و قدس شريف آرمان مشترک همه مسلمانان جهان است و خون شهداي مظلوم اين حادثه، عزم ملت مقاوم فلسطين را براي نابودي اسرائيل جزم‌تر خواهد کرد.

اين‌جانب حمله وحشيانه رژيم صهيونيستي به بيمارستان المعمداني که باعث به خاک و خون کشيده شدن صدها تن از مردم مظلوم و بي گناه فلسطين به‌ويژه کودکان و زنان بي پناه شده است را مانند آحاد ملت ايران و جهان اسلام به شدت محکوم کرده و اين اتفاق تلخ را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامي و همه مسلمين و آزادي‌خواهان جهان تسليت عرض مي‌کنم.



                                                          يعقوب شکوهي 
                                                     فرماندار شهرستان اردل

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
11
امروز
102
دیروز
219
هفته
1435
ماه
64925
 

اوقات شرعی