پيام تبريک فرمانداربه مناسبت ميلادحضرت علي اکبر(ع ) و روز جوان)

کد خبر: 180683 تاریخ انتشار: 1401/12/12 23:59:30
نمایش: 503
اخبار
يعقوب شکوهي فرماندار شهرستان اردل طي پيامي سالروز ولادت حضرت علي اکبر(ع) و روز جوان را به تمام جوانان کشور بويژه جوانان عزيز شهرستان اردل تبريک گفت.
متن پيام بدين شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
       جواني به عنوان گوهري ارزشمند همواره در آموزه هاي ديني و اسلامي و سيره پيامبر گرامي اسلام(ص) مورد تاکيد بوده و نام گذاري ميلاد با سعادت حضرت علي اکبر(ع) با عنوان «روز جوان» اقدامي است شايسته که روح بلند و پرانرژي جوانان را با الگويي تابناک پيوند زده و چارچوب رشد و بالندگي آنان را مشخص کرده است.
بي شک اعتلا و پويايي، استقلال، امنيت ملي و پيشرفت علمي کشور در گرو تعهد، تخصص، غيرت، خودباوري و ايمان نيروي فعال جوان جامعه است و جوانان و نوجوانان ايران اسلامي با روحيه‌اي سرشار از اميد و تلاش و پيروي از سيره حضرت علي اکبر(ع)‌ و بهره‌مندي از ايمان و خودباوري نقش آفريني مؤثري در مسير رشد و اعتلاي روز افزون انقلاب شکوهمند اسلامي ايران ايفا کرده و مي­نمايند.
         اينجانب ضمن پاسداشت زحمات ستودني جوانان عزيز، ميلاد باسعادت حضرت علي اکبر(ع) و روز و هفته جوان را به تمام جوانان کشور بويژه جوانان عزيز اين شهرستان تبريک و تهنيت عرض مي نمايم و موفقيت، سربلندي و بهروزي شان را از خداوند رحمان و متعال خواستارم.
 
يعقوب شکوهي
فرماندارشهرستان اردل

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
9
امروز
466
دیروز
102
هفته
1416
ماه
64599
 

اوقات شرعی