دستورالعمل برنامه توليد و اشتغال حوزه صنعت و معدن

کد خبر: 180672 تاریخ انتشار: 1401/12/11 16:36:14
نمایش: 486
اخبار
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل از ابلاغ دستور العمل برنامه توليد و اشتغال در حوزه صنعت و معدن خبر داد.
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل از ابلاغ دستور العمل برنامه توليد و اشتغال حوزه صنعت و معدن خبر داد و گفت: تسهيلات به منظور نگهداشت و افزايش توليد و اشتغال به واحدهاي خدماتي و توزيعي اعطا خواهد شد.
افضل ظفري رئيس  گفت: تسهيلات بند ب تبصره ۱۶ مربوط به اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اردل با هدف نگهداشت و افزايش توليد و اشتغال به واحدهاي خدماتي و توزيعي اعطا خواهد شد. 
ظفري در تشريح اين تسهيلات گفت: اين تسهيلات در دو بخش و بر اساس رسته يا طرح و بدون انحراف از موضوع به شرح زير پرداخت خواهد شد.
۱. تسهيلات طرح خود اشتغالي :
تسهيلات خود اشتغالي در بخش خدمات فقط در رسته هاي خياطي و رفو گري ، آرايشگاه مردانه، آرايشگاه زنانه، خوار وبارفروشي، فروشگاه پوشاک، فروشگاه لوازم خانگي ، نانوايي ، عطاري ، فروشگاه لوازم آرايشي و بهداشتي با داشتن پروانه کسب. 
در بخش صنعت در رسته هاي توليد پوشاک، ريخته گري و قطعه سازي ، توليد مصنوعات چرمي، توليد مصنوعات چوبي ، صنايع دستي ، ساخت وسايل بازي و اسباب بازي، توليد تجهيزات سخت افزاري و ...
متقاضيان در بخش صنعت بايد جواز تاسيس داشته باشند. 
تسهيلات خود اشتغالي تا سقف ۱۵۰ ميليون تومان مي باشد .
۲. تسهيلات کارفرمايي :
اين تسهيلات با مبالغ بالاي ۱۵۰ ميليون تومان مي باشد که پس از تاييد دستگاه اجرايي مي بايست در کار گروه اشتغال شهرستان مطرح و مصوب گردد.
کليه متقاضيان تسهيلات طرح هاي کارفرما يي موظفند افراد شاغل را مطابق قوانين و مقررات تأمين اجتماعي بيمه نموده و نسبت به حفظ تعداد اشتغال تعهد شده اقدام نمايند.
 
ظفري در توضيح شرايط اهليت متقاضي نيز گفت :
 
۱_ داشتن کارت پايان خدمت سربازي براي آقايان
 
۲_ عدم استخدام در دستگاه‌هاي دولتي ، نهادها و نيروهاي مسلح
 
۳_پرداخت تسهيلات موضوع اين شيوه نامه به متقاضياني که قبلا از ساير تسهيلات اشتغال‌زايي دولتي استفاده نموده اند ممنوع مي باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

سایت های مرتبط







 

آرشیو

نظرسنجی

نظر شما درباره سایت سایت جدید چیست؟


 

آمار سایت

آنلاین ها
29
امروز
225
دیروز
102
هفته
1416
ماه
64599
 

اوقات شرعی